25.11.2017

agencja reklamowa

Agencje interaktywne to wcale nowe określenie, które związane jest z szybkim rozwojem Internetu. W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że agencja interaktywna owo agencja reklamowa ukierunkowana precyzyjnie na globalną sieć oraz możliwości, które stwarza. Jednak obecne agencje interaktywne to natychmiast byt więcej niż e-agencja reklamowa. Agencje reklamowe tworzą strategie promocji, wytwarzają materiały reklamowe, dbają o public relations etc.Agencje reklamowe poszły z trudem w kierunku programowania rozwiązań internetowych. Oczywiście programowanie w agencjach interaktywnych jest ściśle ukierunkowane na promocję w sieci. Firmy takie tworzą profesjonalne strony internetowe, różnorodne aplikacje dedykowane, portale społecznościowe, platformy aukcyjne. Zajmują się i hostingiem bądź projektowaniem systemów CRM. Agencje interaktywne zajmują się oraz właściwymi działaniami promocyjnymi w sieci. Tutaj pojawia się punkt programu wspólna spośród tradycyjnymi agencjami reklamowymi, które coraz częściej oferują promocję w Internecie, zmieniając nieco charakter na agencję interaktywną. Promocja w sieci w agencjach interaktywnych skupia się po największej części wokół SEO, czyli pozycjonowania stron internetowych. Dopełnieniem SEO są kampanie reklamowe takie gdy np. adwords, dostępne w wyszukiwarce Google natomiast sieci partnerskiej. Dodatkowo agencje zajmują się marketingiem w social media (np. prowadzeniem fanpage'ów gwoli klientów w metoda nietuzinkowy) czy list elektroniczny marketingiem.