6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej natomiast Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę natomiast zdrowie naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na jakość natomiast higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest wykwalifikowany doktor medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od momentu wielu lat pracuje we Wrocławiu, tudzież jej mottem jest cacy lecz prosty a nie przesadny wygląd tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia nim zabiegiem prosi o pomagier w poprawie ogólnego wyglądu i przede wszystkim chcą by facjata przestała stanowić smutna. Często słyszę od chwili pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakowoż inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, ponieważ nie jestem smutna, oraz to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w niesłychanie nietrudny badania udoskonalić wygląd naszej twarzy dzięki wolumetrii alias modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy multum zabiegów medycyny estetycznej, które wraz spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie poprawić wygląd naszej skóry zaś przekształcić proporcje twarzy. Ponieważ jederman chory jest inny o szczegółach ochoczo porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com